PAS Langkawi - UPU Ulu Melaka

VIDEO TERKINI WARTA KEDAH

TKO Sudah Kembali Beroperasi


http://www.tranungkite.net/v9/


Alhamdulillah... TKO sudah kembali pulih... yup... sekurang-kurangnya untuk kelihatan boleh dilayari... dan moga-moga akan terus mencapai kegemilangan bagai mula-mula aku mengenali dan berforum di TKO... maklumat yang tepat, mesra, laju dan hampir semuanya betul


Namun, entahlah... x pasti apa sebenarnya yang berlaku... aku sedikit kekok atau mungkin sudah hilang seni berforum atau x tahulah apa sebenarnya yang terjadi... aku jadi seperti manusia missing yang x ketahuan... haha...

Mungkin juga masih perlukan masa untuk sekali lagi menyesuaikan diri... untuk kembali sekali lagi mampu berforum dan mendapatkan maklumat dengan baik... Atau pernah juga aku terfikir bahawa aku sebenarnya merindui... saat-saat berforum dengan mereka-mereka yang terasa dekat denganku... forumer-forumer otai yang sudah menghilang...

Kita pernah sama-sama beraktiviti... beriadah... malah banyak juga air mata yang sempat aku saksikan... kerana aku menyertai komuniti ini...

Aku sebenarnya sangat menyayangi TKO... apatah lagi sejarah pengenalanku begitu panjang dan menyentuh jiwa... aku sangat berbangga punya tarikh kelahiran yang sama... malah itulah caranya aku mengenali TKO... dan waktu itu aku mencari tarikh lahirnya Al Marhum Ustadz Fadhil Noor... ah, suatu kesamaan yang mengasyikkan!!

Jom Kembali Berforum!!

Sumber Blog Berg: http://konsesidakwah.blogspot.com/2009/05/tko-sudah-kembali.html

0 comments:

Leave a Reply

Video Pilihan

LOKASI
Untuk Peta Yang Lebih Besar

BORAK-BORAK

ShoutMix chat widget

Pautan Blog DAN LAMAN WEB